[MailChimp]: Komunizazioa hobetu zure oinarri sozialarekin

Posta elektronikoa oraindik ere komunikatzeko erreminta erabilienetakoa da (beti ere begi bistatik galdu gabe sare sozialak: Facebook, Tuenti, etab…).

MailChimp bezalako aplikazioek 3 faktore menpean izaten lagun gaitzake:

  1. Helbide zerrenda (taldeak egin ditzakegu: eragile sozialak, komunikabideak, auzoko kontaktuak,…)
  2. Posta elektronikoaren forma eta edukia.
  3. Bidalketak eta emaitzak.

Posta elektronikoaren diseinuan lan egiteko dituen baliabideak dira guri erakargarrienak iruditu zaizkigunak. Egia da posta elektronikoak testu hutsean idatzi daitezkeela, baina posta elektroniko bat ondo formateatuta eta irudiak barruan dituela askoz ere erakargarriagoa da. MailChimp-ek ehunka plantilla eskaintzen dizkigu eta guk edukia eta sartu nahi ditugun irudiak baino ez ditugu aukeratu behar

[Gure beharrizanetara hobeto moldatzen den posta elektronikoaren diseinua aukeratu dezakegu oso sinpletatik hasita oso konplexuak arte ]

[Posta elektroniko berri bat diseinatzen “online”]

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s